Conill per sempre
Descripció
En Xavier té dents de conill i està cansat de ser la riota dels seus companys. Un dia, amb l’ajuda del seu entrenador, comprèn que tenir dents de conill no és responsabilitat seva. Seria diferent si no se les rentés i l’anomenessin bacallà. Ser nassut, nan, orellut o tenir dents de conill… no es troba dins les nostres possibilitats, però ser net sí.
Disposeu de diferents formats per aquest recurs:
Descarregar text.
Descarregar àudio.
Vídeo
Fitxa tècnica
| Programa | Contes per conversar |
|---|---|
| Etapes | Primària |
| Habilitats | Autoestima / Autoconeixement |
| Autoria | Edex |
SEGUEIX-NOS!
No et perdis cap entrada del nostre blog especialitzat en recursos educatius! Si et subscrius les rebràs directament al teu mail: fàcil, no?
Segueix-nos també a les xarxes socials
Som Fundesplai
Som Fundesplai, una entitat sense ànim de lucre amb la missió d'educar els infants i joves, enfortir les entitats de lleure i el Tercer Sector, millorar el medi ambient i promoure la ciutadania i la inclusió social, amb voluntat transformadora.
Els projectes i serveis del Món Escolar tenen l'objectiu d'oferir activitats de lleure educatiu de qualitat en el marc escolar.