El cistell de moda

El cistell de moda

Edex
Aventura de la vida, Contes per conversar

Descripció

Hi ha una solució molt clara al problema de les deixalles: deixar de produir-ne. Entre un 10% i un 20% dels diners que paguem per les nostres compres, el gastem en pagar l’embalatge que anirà directament a les escombraries. Aquesta és la història que explica com un supermercat intel·ligent posà de moda el vell costum d’anar a comprar amb cistell. Una manera senzilla de contribuir a la disminució de les deixalles: hi ha productes que tenen un plàstic que els cobreix, un altre que el recobreix i una caixa que també ve plastificada. Per acabar-ho d’adobar, quan comprem el producte rebem una altra bossa per empaquetar-lo… Què tal!!??

Disposeu de diferents formats per aquest recurs:

Descarregar text.

Descarregar àudio.

Vídeo

Fitxa tècnica

ProgramaAventura de la vida, Contes per conversar
EtapesPrimària
HabilitatsPensament creatiu, Pensament crític
AutoriaEdex

SEGUEIX-NOS!

No et perdis cap entrada del nostre blog especialitzat en recursos educatius! Si et subscrius les rebràs directament al teu mail: fàcil, no?

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.
  • This field is hidden when viewing the form

Segueix-nos també a les xarxes socials

Som Fundesplai

Som Fundesplai, una entitat sense ànim de lucre amb la missió d'educar els infants i joves, enfortir les entitats de lleure i el Tercer Sector, millorar el medi ambient i promoure la ciutadania i la inclusió social, amb voluntat transformadora.

Els projectes i serveis del Món Escolar tenen l'objectiu d'oferir activitats de lleure educatiu de qualitat en el marc escolar.

Coneix Fundesplai