Barallat amb la brega

Barallat amb la brega

Edex
Convivència, Som-hi

Descripció

En Darío s’ha tornat a barallar, i arran de la batussa comença a assistir a sessions de suport psicològic. Una activitat que d’entrada li sembla un càstig s’acaba convertint en un moment agradable gràcies al qual descobreix la manera de controlar la seva agressivitat. A l’institut corre la brama que està tocat de l’ala perquè va al psicòleg. Amb ironia, amb humor i amb algunes de les tàctiques que ha après, en Darío s’enfronta amb les provocacions i enforteix així el múscul de l’autocontrol.

Vídeo

Fitxa tècnica

ProgramaConvivència, Som-hi
EtapesSecundària
HabilitatsAutoestima / Autoconeixement
AutoriaEdex

SEGUEIX-NOS!

No et perdis cap entrada del nostre blog especialitzat en recursos educatius! Si et subscrius les rebràs directament al teu mail: fàcil, no?

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.
  • This field is hidden when viewing the form

Segueix-nos també a les xarxes socials

Som Fundesplai

Som Fundesplai, una entitat sense ànim de lucre amb la missió d'educar els infants i joves, enfortir les entitats de lleure i el Tercer Sector, millorar el medi ambient i promoure la ciutadania i la inclusió social, amb voluntat transformadora.

Els projectes i serveis del Món Escolar tenen l'objectiu d'oferir activitats de lleure educatiu de qualitat en el marc escolar.

Coneix Fundesplai